torsdag 19. februar 2009

Ta vare på livet!

Mange spør meg kvifor eg er med i KrfU. Her kjem litt av grunnen.
----------

Det lyder et mannende kall til å gå
med tro - i en tid som vil kreve
Det kjempes om svake, om ufødte små
som ikke får lov til å leve
Ta vare, ta vere på livet!





Det høres en gråt fra de fattiges nød
Vår jord er glidd ut av balanse
Det rustes i meningsløst kappløp til død
-et løp vi er nødt til å stanse
Ta vare, ta vare på livet!


Det suser et sukk fra de visnede trær
Hvem verner det rene og ranke
Og hvem vil verdienes vekst for en hver
med frihet for tro og for tanke
Ta vare, ta vare på livet!

Det klinger et kall om å bygge et hjem
med trygghet for små og for store
Med lover som verner og hjelper oss frem
i pakt med det levende ordet
Ta vare, ta vare på livet!



Vi følger et kall kall om å øke og gi
den hellige arven vi eier
Det står som et mål for vårt folk og parti
-et motto for kamp og for seier:
TA VARE, TA VARE PÅ LIVET!

----------
Dette er Krf-sangen. Eg veit diverre ikkje kven forfattaren er, men eg stjal den for eg tykjer den summerer opp dei viktigaste grunnene til at eg vil engasjere meg i KrfU. Eg meiner at me i Noreg er mykje heldigare enn me er klar over sjølve. Med dette fører eit ansvar for andre mindre heldige i verda, og for kommande generasjonar. Eg meiner at det er viktig å setja dei svake i fokus, og gi dei uhøyrde ei stemme.

I Martin Luther Kings berømte "I have a dream" tale snakka han om sine drøymer. KrfU seier "Drøm større". Eg har mange drøymer:

  • Eg har ein drøym om at verda skal verta ein stad der ingen kjem i ein situasjon der dei føler at dei må velge vekk sitt eige born grunna dårlege hjelpeordningar eller mangel på støtte, og der livet er ukrenkeleg med ein uendeleg stor verdi.
  • Eg har ein drøym om at alle skal verta fødde med dei same moglegheitane til mat, skule, og andre ting som dei fleste i Noreg tar som ein sjølvfølge.
  • Eg har ein drøym om at ein dag i næraste framtid, skal det ikkje dø 30000 born grunna fattigdom.
  • Eg har ein drøym om at me ein dag lærer oss å behandla jorda, og alle resursane me har blitt velsigna med med respekt, og fokus på forvaltning og framtida.
  • Eg har ein drøym om at ingen born står aleine på ein bensinstasjon på julafta, for dei ynskjer det føre det å være heime med alkoholiserte foreldre.
  • Eg har ein drøym om at ingen born skal føla seg utrygge i heimen sin.
  • Eg har ein drøym om at Kjell Ingolf Ropstad skal verta statsminister i Noreg ;)

Dette vart eit svevande og spesielt innlegg, men det er heilt greit for det er min blogg ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stolt av deg gudle!

Kristin Ekberg Vik sa...

Kjempe bra innlegg, Ane, DU ER EIT GODT MENNESKE!:D

Anonym sa...

Liv Nordhaug :)