torsdag 12. februar 2009

Afrika

Fyst vil eg berre nytta denne anledninga til å ambefale bloggen til Kristin Fauskanger Ekberg til alle! Kristin er ei fantastisk jente med rette haldningar og prioriteringar på plass, og bloggen hennar er ein bra stad om ein har eit håp om å verte halvparten så engasjert som ho.



http://rettferd.blogspot.com/



Deretter vil eg kommentere biletet under, som eg foresten har stjelt frå bloggen hennar. Eg berre lurar på kvifor me tørr å bruke tusenvis av kroner på unyttige ting. Kvifor tørr me bruke tid og krefter på å slanke oss for å nå eit forvrengt ideal som er skapt av oss sjølve, når me kunne brukt tid og krefter på å fø opp born som ikkje har gjort noko for å fortjena den sjebnen som alt for mange går i møte, utanom at dei er fødde i Afrika. Opp mot 30 000 born døyr kvar dag grunna fattigdom! Om det er nokon som tenker at den statistikken har eg høyrt før, tenk på enkeltindivida, ikkje statistikken. Tretti tusen born under fem år døyr kvar dag.


Vår generasjon er den fyrste generasjonen som kan utrydde fattigdom. Sjå på alle krisepakkane som er blitt hosta opp grunna finanskrisa. Eg ser at det er nødvendig med krisepakkar.

Tretti tusen born som døyr kvar dag er grunn nok til ein krisepakke.



Eg kan erleg innrømma at eg ikkje klarar å sjå på dette biletet utan at eg må kjempa mot tårene. Det er kanskje eit teikn på at eg er svak, men me må tørra å vere sterke nok til å vere svake for desse. Dei er ikkje ein statistikk, dei er mennesker som fortener dei same moglegheitane som oss! Me må få Afrika i fokus!

4 kommentarer:

Linda Aase sa...

Heilt sant! Afrika må me ikkje legge långt inn i ein verden der me ikkje har medmenneskekjærlighet! me må engasjera oss!! Utrulig bra skreve.

Rahim Nicolay Ali sa...

Du skriver så bra:-) Godhjerta jente!

Kristin Ekberg Vik sa...

Utrulig bra skrive Ane! Du er so gooood!!:D
Eg blir heilt oppriktig kvalm av folket vårt som ikkje klare å tenkane på meir enn seg sjølv! Da er på tio at me opne augene våre og ser verden rundt oss:)

Tusen takk for den litt overdrevne kommentaren om bloggen min;) Eg vil påstå du tok (veldig) godt i, men eg skal heller sei mange tusen takk!:D Du er GOOOD!:D
Foresten, no MÅ me snart søka på Hald;)

Anonym sa...

Jeg sitter her å gråter når jeg tenker på at jeg ikker er fornøyd med noe av maten, klærne og tingene jeg får. Det er helt forferdelig å se på sånne bilder! Jeg må være fornøyd med det jeg har og tenke på fattige mennesker, og hvordan de har det...